muazzez ilmiye çığ

  1. alicenapları sümerolog olabilir. elbette ki toplumdaki pek çok kişi gibi şahsım da sümerolog değildir. kitaplarını da sümerlere ilgi duyarsam; belki okurum, sorun değil.

    şimdi bir sümerologun da çok iyi bilmesi gereken konu şudur;

    islamiyet'in referansı sümerler değildir. neymiş; sümerolog hiç bir şekilde islamiyetin referansı değilmiş. ne demek bu; islam alimleri; islamiyet'in kuran ve sünnet kanalı ile ilgili verdiği bir konuda yorum yapmak için sümerologlara başvurmaz.

    aynı şekilde sümerologlar da sümerler ile ilgili bir yorum yapacağı zaman islam alimlerinin görüşlerine baş vurmazlar.

    peki bir önceki tanımda da verildiği üzere malum sümerolog ne demiş;
    madem ki dinimizde bir imam nikahı ile seks doğal görülüyormuş, o zaman gizli yerlerde değil, eski mabetlerde olduğu gibi, camilerde birer aşk odası konsun, isteyen gidip orada bir imam nikahı ile seks yapsın. böylece hem camiye gelir olur, hem de imam para kazanır! canı seks isteyen kadınlar ve erkekler orada imam nikahı ile kendilerine göre veya şeriata göre yasal seks yaparlar...

    işte müdahil olduğuz nokta burasıdır;
    bu paragrafın sümeroloji ile bir ilgisi olduğu olmadığını bilmek için illa sümerolog olmak mı gerekiyor bilemiyorum ama sümeroloji ile islam arasında bir alaka kurabilmek için bayağı bir kasıt olması gerekiyor.

    ayrıca, şayet; bir sümerolog adnan oktar'ı eleştirecekse; bunu açıkça eleştirmek suretiyle yapabilir; dinimizi alet etmesine gerek yok. misal ne der; adnan oktar denen bir herif var, kendisine harem kurmuş. bu apaçık sümerolojiye aykırıdır, bundan vazgeçsin diyebilir.

    "madem ki dinimizde bir imam nikahı ile seks doğal görülüyormuş" diye bir cümleye giriş yaptığınızda konu adnan oktar değildir. cümle de camiler ibaresi yerine cami gibi tekil bir kelime kullansa belki, hatırınız için, zorlaya zorlaya adnan oktar'a bağlayabiliriz konuyu. ama camiler derken de "imam para kazanır" derken de biz art niyeti görebiliyoruz. adnan oktar'ın ne zamandır özel imamı var?

    şimdi tanımın bu bölümünde ikinci paragrafına dönüp tekrar okuyoruz, hala anlaşılmayan bir mevzu var mı diye?(bkz: okuduğumuzu hala anlamadık mi)

    eğer anladıysak mevzuyu; dinimize göre nikahın nasıl olması gerektiğini öğrenmek için sümerologlara gerek olmadığını da öğrenmiş olmamız lazım.

    nereden öğrenebileceğimiz konusunda ben yine de yardımcı olayım;
    http://diyanet7.diyanet.gov.tr/turkish/ilmihal.pdf

    ya da daha da kolaylık olsun diye;
    http://diyanet7.diyanet.gov.tr/turkish/weboku.asp?id=897&yid=3
    6&sayfa=10

    bakalım; sümerologa atıf da bulunulan bir kelime bulabilecek miyiz?

    güncelleme;

    neresi anlaşılmıyor anlamıyorum;
    sümerologlar sümeroloji ile
    fakihler fıkıh ile ilgilensin diyorum.
    yani kibarca diyorum ki;herkes kendi işine baksın
    daha da açacak olursam;
    camilerde ne yaptığımız/yapacağımız konusunda muazzez ilmiye çığ ahkam kesmesin
    (#152512) mancene|28.09.2007 11:56|